Jak to się zaczęło?

Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2015 roku zakładając profil na jednym z popularnych serwisów społecznościowych. Nasze działania skupiały się na próbie zmiany nieprawdziwego wizerunku łowiectwa w Polsce. Tworzyliśmy grafiki, które miały dać wyraz naszemu niezadowoleniu ze sposobów w jaki przedstawiani są myśliwi w Polsce. Projektowane przez nas materiały spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. Na fali pozytywnych komentarzy oraz sugestii naszych odbiorców dotyczących umieszczenia naszych grafik na odzieży postanowiliśmy przygotować pierwszą koszulkę, która dała początek naszej firmie.

Stawiamy na jakość

Brak doświadczenia w sektorze tekstylnym sprawił, że musieliśmy zainwestować ogromne pokłady czasu i pracy, żeby projekt Ambasady Łowiectwa stał się realnym przedsięwzięciem. Wypróbowaliśmy wiele różnych dróg w kierunku tworzenia naszych produktów. Wyciągnęliśmy cenne lekcje i nauczyliśmy się poruszać w świecie branży odzieżowej. Zebrane doświadczenie pozwoliło nam na uformowanie wniosku, który można zawrzeć w jednym słowie: JAKOŚĆ. Zdecydowanie stawiamy na wysoką klasę naszych produktów, która jest dla nas priorytetem. Staramy się tworzyć ciekawe i przemawiające grafiki, które w oryginalny sposób przedstawią założenia naszego projektu.

Polska produkcja

Ważnym elementem polityki naszego działania jest w pełni Polska produkcja. Staramy się, żeby wszystkie elementy naszej odzieży były produkowane w Polsce. Decyzja tworzenia odzieży na rodzimym rynku jest uzasadniona, poza kwestiami światopoglądowymi, wysoką jakością krajowych komponentów. Dziewiarnia, która zaopatruje nasze szwalnie w bawełnę przynależy do Izby Bawełny w Gdyni.